2013/02/08

A FRIEND. Nice song to celebrate the LOVE and FRIENDSHIP day, Valentine's day.

UN AMIGO. Bonita canción para celebrar o día do AMOR e a AMIZADE, o día de San Valentín.
What a day!                                        Vaia día!
I had a so so day                                 Tiven un día regularcillo
I´m feeling a kind of sad.                      síntome algo triste
Everything I do comes out wrong.           Todo o que fago sae mal.
It's OK                                                Está ben.
Because I have my friends                     Porque teño aos meus amigos.
I always count on them                         Sempre conto con eles
My friends will pick me up again             Os meus amigos me erguerán de novo
Someone who will always cheer you up   Alguén que sempre te anima
gives so much                                     Que da tanto
that's a friend                                     iso é un amigo
Someone you are always glad to see      Alguén que te alegra sempre ver
I call that a friend, a friend.                  Iso é o que eu chamo un amigo

No hay comentarios:

Publicar un comentario